Kapitel:
- Introduktion till e-kursen
- Din roll och ditt uppdrag
- Alla kunder är olika
- Välkomna kunden
- Börja bygg en relation
- Hjälp kunden att hitta rätt
- Sälj mer
- Det lilla extra
- När kunden inte är nöjd
- När kunden ångrar sig
- En kort repetition
Ladda ned ett produktblad för denna e-kurs för en mer detaljerad beskrivning.
“Sälj och service i butik är en väl genomarbetad e-utbildning. Den är perfekt för dig som är ny i butik och för dig som behöver känna ny motivation i service- och säljarbetet!”
– Anna Nilsson Bålman, Utbildningsansvarig, MRF Motorbranschens Riksförbund
”En snygg och välbyggd kurs!
Att varva avsnitt med Tobias med delvis tecknade avsnitt ger en modern känsla som engagerar. Ett lyft för hela utbildningen! Jag tror den här kursen kommer att fungera mycket bra, och vad jag kan se bör den kunna anpassas enkelt till olika kunders behov.
Jag tycker att Kompetens Express har lyckats väldigt bra med helheten – både med val av verktyg, upplägg, innehåll och pedagogik. Inte för långa stycken utan enkelt att ta till sig och prova i praktiken. Mycket attraktiv och inspirerande utformning.”
– Anja Rauch, Project leader & Point of Contact eLearning, Combitech