Sälj och service i butik

I takt med att nätförsäljningen ökar så blir kundresan och kundupplevelsen i den fysiska butiken allt viktigare.

Syftet med utbildningen är att ge förståelse för vikten av att se alla kunder, hur du som säljare i butik bäst bemöter kunden och ger service över förväntan. Öka försäljningen genom att finna kundens behov och ge det lilla extra.

Utbildningen består av 9 kapitel.

Varje kapitel startar med en innehållsförteckning så att du får en tydlig överblick.

I den fiktiva butiken, får du se videos med både bra och mindre bra exempel. Du lär dig genom att ställas inför olika scenarier. Hur väljer du att agera? Vår expert coachar och ger dig tips.

Varje kapitel innehåller kortare reflektionsövningar. Ta tiden att resonera med dig själv och våga utmana dina tankar. Reflektionerna är till för att du ska stanna upp och resonera kring hur du brukar agera eller hur det brukar fungera. Fungerar det på bästa möjliga sätt redan eller finns det utrymme för förändring?

Utbildningen är byggd responsiv och kan med fördel genomföras på mobila enheter som en smartphone eller läsplatta. Perfekt för medarbetare som inte har tillgång till dator, är på språng eller resande fot, eller varför inte göra ett utbildningspass i en paus eller när butiken inte har några kunder?

  1. Din roll och ditt uppdrag
  2. Alla kunder är olika
  3. Välkomna kunden
  4. Erbjud din service
  5. Hjälp kunden hitta rätt
  6. Sälj mer
  7. Det lilla extra
  8. När kunden inte är nöjd
  9. När kunden ångrar sig

Offertförfrågan

Fyll i formuläret så skickar vi en offert för e-kursen Sälj och service i butik.

    Skräddarsytt

    Vi kan göra allt från mindre anpassningar av våra befintliga produkter till en helt egen anpassad e-learning utifrån dina utbildningsbehov och det som passar just din verksamhet.

    Pin It on Pinterest

    Scroll to Top

    Nyhetsbrev

    Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få tips och nyheter direkt till din mail.

      Offertförfrågan

      Fyll i formuläret så skickar vi en offert för e-kursen Sälj och service i butik.

        Produktblad

        Ladda ner produktbladet för utbildningen Sälj och service i butik.